Jak zrobić ładny nagłówek na bloga ?

Witam wszystkich . Ostatnimi czasy zaczęłam kombinować z moim wyglądem bloga ... dużo rzeczy zepsułam i prawie straciłam witrynę więc nie było ciekawie (ogólnie nie polecam brać rzeczy z niesprawdzonego źródła :D ) . Dużo osób wysyłało mi email'e z treścią "czy zrobię im nagłówek na stronę" ... głupio mi było odmówić a nagłówki robię bardzo amatorsko ... więc postanowiłam , że pokaże wam mój bardzo banalny sposób na super nagłówek . 

Na stronie wix.com (gdzie można zrobić szablon nie wiem w jakim celu (?) ) ... jest masa pięknych czcionek , więc wykorzystamy je do naszego nagłówka  .
(Ja się nie bawiłam w rejestracje i wpisywanie danych tylko połączyłam wix z kontem google )



Jest mnóstwo bardzo ładnych szablonów (skupiajcie się bardziej na nagłówkach szablonów)
Jeżeli odpowiada nam nagłówek w jakimś szablonie naciskamy EDYTUJ  
Strona powinna nam się zacząć ładować ... 

Naciskasz na nagłówek ,edytujesz tekst , zmieniasz jeszcze czcionkę jak ta ci jednak nie odpowiada , zmieniasz kolor .... możesz zmienić wszystko w sumie 

Jeżeli już stwierdziliśmy , że nagłówek nam odpowiada naciskamy PODGLĄD

Wtedy wyświetla nam się strona z naszym nagłówek bez jakiś znaczników ...
I uwaga robimy screen'a  ( na klawiaturze przycisk prt sc) . Wklejamy do painta lub programu gdzie można wkleić i przyciąć zdjęcie .
Tada ! Nasz nagłówek gotowy . 
Mam nadzieje , że wytłumaczyłam to zrozumiale ....

39 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ale śliczna stylizacja *-*

    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. piękności! podoba mi się:) też obs:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w Twoich okularach!


    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, naprawdę mega stylizacja
    wyglądasz super, sama bym z chęcią w
    taką wskoczyła :)
    pozdrawiam cieplutko myszko:*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia są wręcz wyjęte z instagrama Kaylie Jenner! Macie podobny gust (;

    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję ♥
    Mam takie buty ;) :D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny i pomocny post :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja ! ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie kupiłaś takie cudne spodnie? Od dłuższego czasu rozglądam się za morówkami i nigdzie nie mogę takich znaleźć. /K
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ;)
    Obserwujemy ?
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Następnym razem gdy będę zmieniać nagłówek to spróbuję tego sposobu , wydaje się być łatwy :)
    A co do stylizacji to świetna !
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. o takim pomyśle nawet bym nie pomyślała!

    >>flawless-space<<

    OdpowiedzUsuń
  14. Może następnym razem wypróbuję ten pomysł :). Super pomocny post!
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na nagłówek wow super jest ^^ Jednak ja aktualnie używam swojego i jak będę miał w planach zmiany to zajrzę :)
    Super stylizacja
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyda się, może wypróbuje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie! ;)
    oberwujemy!

    oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz! :D Również obserwuje! ;)

    http://melodzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz:)
    Powodzenia z romwe

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne buty i szalik *.*
    Obserwuje i zapraszam do mnie: KALA

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydatny wpis , pokombinuje coś z moim nagłówkiem :) Poklikałam w rzeczy , będę wdzięczna za to samo slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja. Poklikałam we WSZYSTKIE LINKI :) Bardzo fajnie, że pokazałaś jak zrobić nagłówek, bo zawsze chciałam tego spróbować.

    Zapraszam do mnie: hellomyflower.blogspot.com
    Proszę bardzo o klikanie w linki to bardzo mi pomoże: http://hellomyflower.blogspot.com/2016/01/wish-list-banggoodcom.html#more
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za instrukcję jak zrobić nagłówek na bloga, na pewno się przyda :)
    PS: Szalik kliknięty ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikałam w linki. A jak zrobić nagłówek to ta instrukcja mi się bardzo przyda. Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zrobić tak fajne zdjęcia?? Obrabiałaś??
    Zapraszam: Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny pomysł.
    Chyba jak będę miała wolną chwilę to się w to pobawię i zobaczę jaki mi wyjdzie efekt.

    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku jestem ci wdzięczna za ten post naprawdę! :* Długo chciałąm zmienić wygląd bloga, żeby był "bardziej profesjonaly",ale nie wiedziałąm jak. Obserwuję C:
    http://wittka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że nie znałam tej strony wcześniej, obyłoby się bez większego kombinowania.
    A i piękne zdjęcia.

    Zapraszam do siebie. Być może kojarzysz mnie z bloga Modo Maniaczka, tym razem jednak pragnę Cię zauroczyć mymi przemyśleniami.

    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpisz mi na e-maila jak będziesz miała czas dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for every comment